تعداد بازدید: 121
زبان : فارسی

اجلاس برندهای برتر ملی و فرا ملی

تاریخ درج خبر : 1402/12/16

عضو هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران:
تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال ارزآوری به کشور| انتقال منافع به سرزمین مادری
تهران- علی اکبری، عضو هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران گفت: آیین تجلیل از برند های ملی و فراملی با حمایت و همکاری انجمن توسعه و بهره وری ایران و کمیسیون ملی یونسکو ایران برگزار شد.

صادق خانی علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بیان کرد: آیین تجلیل از برند های ملی و فراملی با حمایت و همکاری انجمن توسعه و بهره وری ایران و کمیسیون ملی یونسکو ایران با هدف تقویت تجارت جهانی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت ملی، بهره وری و اشتغال مولد در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: از برند هایی نظیر شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، شرکت جهان فولاد سیرجان، شرکت پالایش نفت آبادان، آزمایشگاه مرکزی، شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی و شرکت پتروشیمی امیر کبیر در این همایش تقدیر به عمل آمد.

عضو هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران ادامه داد: از دیگر واحدهای صنعتی که مورد تقدیر قرار گرفتند می توان از شرکت پتروپالایش آکام، شرکت پترو اکتان ایساتیس، شرکت گروه سرمایه گذاری دماوند، شرکت پانل صنعت فارس، شرکت آرشاویر آرین افلاک شرکت نورد و لوله اهواز، شرکت دماوند انرژی عسلویه، مجتمع فولاد صنعت بناب و شرکت کاوند نهان زمین نام برد.

علی اکبری یادآور شد: همچنین در ادامه از فعالان اقتصادی نظیر گروه صنعتی بارز (شرکت سهامی عام )، شرکت ایران یاسا تایر و رابر، شرکت الکترونیک رایانه دالاهو، شرکت بازرسی بین المللی آذرستاویز، شرکت تولیدی مدرن تجهیز صنعت برین، شرکت اسپادانا قیر پاسارگاد (سبکو)، شرکت آرون صنعت شیمی و شرکت صنایع دستی آقاجانی نام برد که فعالیت ها و تولیدشان را در سرزمین غیر مادری انجام داده اند و منافع حاصل از فروش را نصیب مردمان سرزمین مادری کرده اند.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم انقلاب صنعتی که از آن به عصر برند تعبیر می شود، بخش های عمده ای از درآمد سالانه و تولید ناخالص ملی کشورهای توسعه یافته را، حقوق ناشی از مالکیت فکری و برند های ممالک تشکیل می دهند، گفت: برند هایی که حتی اگر فعالیت ها یا تولیدشان را در سرزمین های غیر مادری انجام دهند، عمدتا منافع و مواهب حاصل از فروش را نصیب مردمان سرزمین مادری می کنند.

عضو هیئت مدیره کارخانجات مخابراتی ایران بیان کرد: امری که در کشور ما سال ها مغفول مانده و حتی گاهی سرمایه گذاری های انجام شده در تولید و تثبیت جایگاه یک برند به علت عدم آگاهی و غفلت مالکان یا بنیان گذاران آن نتوانسته اثر بخش و مفید باشد و مجموعه عمر خود را به عمر مالک خود گره زده است.

 

منبع: تحلیل بازار

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.