[vc_row][vc_column width=”1/2″]

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, png, gif.
    با استفاده از دوربین تصویری از تاریخ تولید پنل، که در پشت پنل درج شده است ارسال نمایید
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : jpg, png, gif.
    با استفاده از دوربین تصویری از برچسب کنترل کیفیت پنل، که بر روی پالت ها درج شده است ارسال نمایید
  • انواع فایل های مجاز : avi, mkv, mp4.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, gif.
[/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]را ه های دریافت شکایات

در حال حاضر شکایات و ادعاهای مکتوب عاملین و مشتریان از طریق آدرس ایمیل واحد امور مشتریان به نشانی  [email protected] و به شماره ۰۹۰۱۹۲۷۷۳۲۴ در واتس اپ قابل دریافت می باشد.

هر کدام از نامه های شکایتی دریافت شده با یک شماره در واحد امور مشتریان ثبت می گردد و عاملین یا مشتریان شاکی محترم جهت پیگیری مراحل رسیدگی نامه‌ی ارسالی خود می توانند با شماره ۰۹۰۱۹۲۷۷۳۲۴ (واحد امور مشتریان) تماس حاصل نمایند.

انواع شکایات قابل بررسی از سوی واحد امور مشتریان

  • شکایت از محصولات مجموعه بانا
  • شکایت از عملکرد‌ عاملین مجموعه‌ باناسان.
  • شکایت از خدمات مجموعه باناسان.

 

ثبت شکایات از طریق فرم به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]